< Wróć do szkoleń IT

Szkolenie UI/UX Design

calendar

TERMIN

Ustalamy indywidualnie

clocl

CZAS

24h / 3 dni

money

CENA

Ustalamy indywidualnie

photo

Na szkoleniu UI/UX Design opanujesz kluczowe techniki projektowania wizualnego oraz projektowania zorientowanego na użytkownika.

pattern

pattern
pattern pattern

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Pracy z aplikacjami/serwisami do projektowania i prototypowania graficznych interfejsów użytkownika.

  • Szybkiego prototypowania pozwalającego zwizualizować koncepcję projektu.

  • Podstaw projektowania zorientowanego na użytkownika

  • Korzystania z wytycznych projektowych, wzorców i przewodników stylu dla różnych platform.

  • Metod ułatwiających współpracę grafika i developera.

  • Szukać inspiracji i źródeł do własnej nauki i doskonalenia zdobytych umiejętności.

Program szkolenia

  • Dzień: 1

    • Wstęp
        1. Czym jest Design?
        2. Projektowanie produktów cyfrowych
        3. Proces projektowy
    • Figma – podstawy aplikacji
        1. Prework – zapoznanie z interfejsem (krótki kurs online)
        2. Podstawowy workflow
        3. Struktura projektu
    • Projektowanie doświadczenia użytkownika
        1. Wstęp do UX
        2. Podstawowe narzędzia UX designera: persony, user stories, user scenarios, user journey, user flows i inne
        3. Architektura informacji
        4. Szkicowanie
        5. Warsztaty
    • Figma – pierwsze kroki powstawania projektu
        1. Wireframes
        2. Działania na wektorach
        3. Korzystanie z zasobów Community
    • Projektowanie interfejsu
      1. Wstęp do UI
      2. Podstawowe elementy UI
  • Dzień: 2

    • Projektowanie interfejsu c.d.
        1. Typografia
        2. Kolor
        3. Zasady projektowania wizualnego
        4. Gridy
        5. Animacja
        6. Jak zacząć?
    • Figma – tworzenie mockupu
        1. Tworzenie elementów graficznych
        2. Prototypowanie
        3. Testowanie projektu
    • Złożone elementy interfejsu
        1. Formularze – dobre praktyki
        2. Tabele – dobre praktyki
        3. Nawigacja
    • Dostępność
        1. Dostępność w projektowaniu
        2. Kontekst projektowania
        3. WCAG & Section 508
        4. Podstawowe zasady i dobre praktyki
        5. Audyty
    • Handoff
      1. Export w Figmie
      2. Formaty
  • Dzień: 3

    • Figma – zaawansowane zastosowania
        1. Budowanie i zarządzanie biblioteką styli
        2. Komponenty
        3. Autolayout
        4. Dokumentacja projektu
        5. Constraints i responsywność
        6. Animacje i interakcje
    • Projektowanie doświadczenia użytkownika – zaawansowane
        1. Badania
        2. Wywiady
        3. Modele mentalne
        4. Card sorting 
        5. Testy UX
        6. Heurystyka
    • Design Systems
    • Psychologia w projektowaniu
    • KPIs i inne metodologie zarządzania produktem
pattern

Trener

Przemysław Wołosz

Key Account Manager

Telefon

+48 730 830 801

Porozmawiajmy o szkoleniu

Wypełniając formularz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przez Ciebie wiadomość
Administratorem danych osobowych jest infoShare Academy sp. z o.o., który dane osobowe przetwarza zgodnie z Klauzulą informacyjną.